2017/11/20

Google logo

Google logo with musical instruments drawn

Asik veysel satiroglu

asik veysel satiroglu/ saz(baglama)
Asik veysel satiroglu
Asik veysel satiroglu was a Turkish minstrel and highly regarded poet of the Turkish folk literature.
Veysel devoted himself wholeheartedly to playing saz(baglama) and singing.
 アシュク ヴェイセル シャトロールは、トルコの民俗文学の詩人・文学者だった。
 ヴェイゼルは自分自身をサズ(バグラマ)を奏でて歌うことに全力で捧げました。

Hussein amin bicar

Hussein amin bicar
Hussein amin bicar
Hussein Amin Bicar was a renowned Egyptian painter, musician, writer and art educator.
He taught and influenced many generations of art students at the Faculty of Fine Arts in Cairo.
Bicar was also passionate about music. He was a talented strings musical instruments player, and played traditional and classic music in several bands.
 フセイン・アミン・ビカールは、有名なエジプトの画家、音楽家、作家、美術教育者。
彼はカイロのファインアート学部で多くの世代の美術学生を教え、影響を与えてきました。
 ビカールは音楽にも熱心でした。彼は才能のある弦楽器のプレイヤーであり、いくつかのバンドで伝統的で古典的な音楽を演奏していました。